Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/24001
Title: Маркетинг в сфере высшего образования
Other Titles: Marketing in the field of higher education
Authors: Соколова, Е.В.
Копытовских, А.В.
Sokolova, E.V.
Kopytovskikh, A.V.
Keywords: маркетинг
высшее образование
маркетинговая стратегия
конкуренция
сфера услуг
образовательные услуги
marketing
higher education
marketing strategy
competition
service sector
educational services
Issue Date: 2021
Publisher: Чебоксары : Чуваш. гос. пед. ун-т
Citation: Соколова, Е.В. Маркетинг в сфере высшего образования / Е.В. Соколова, А.В. Копытовских // Менеджмент и маркетинг: современное состояние, технологии и тенденции развития : сборник научных статей / Чувашский государственный педагогический университет им. И.Я. Яковлева; отв. ред. Е.А. Ильина, Г.Л. Белов. - Чебоксары : Чуваш. гос. пед. ун-т, 2021. - С. 229-232.
Abstract: Данная работа посвящена вопросам использования маркетинговых стратегий в сфере высшего образования. В начале исследования дается определение маркетинговой стратегии. Далее рассматриваются ее формы, этапы разработки и условия успешной реализации. После обсуждаются варианты продвижения высших учебных заведений в условиях настоящего времени. В заключение приводятся результаты исследования.
Description: This work is devoted to the use of marketing strategies in the field of higher education. At the beginning of the study, the definition of a marketing strategy is given. Further, its forms, stages of development and conditions for successful implementation are considered. After, the options for promoting higher education institutions in the conditions of the present time are discussed. In conclusion, the results of the study are presented.
Appears in Collections:Публикации сотрудников / Publications of the teaching stuff of Polessky State University

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketing.pdf767.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.