Please use this identifier to cite or link to this item:
https://rep.polessu.by/handle/123456789/24075
Title: | Особенности формирования навыков общения у детей с аутистическими нарушениями в условиях ближайшего социального окружения |
Other Titles: | Features of the formation of communication skills in children with autistic disorders in the conditions of the closest social environment |
Authors: | Бумаженко, Н.И. Швед, М.В. Коваленко, А.И. Bumazhenko, N.I. Shved, M.V. Kovalenko, A.I. |
Keywords: | дети с аутистическими расстройствами старший дошкольный возраст общение коммуникативная деятельность коммуникативные навыки children with autistic disorders senior preschool age communication communication activity communication skills |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Пинск : Полесский государственный университет |
Citation: | Бумаженко, Н.И. Особенности формирования навыков общения у детей с аутистическими нарушениями в условиях ближайшего социального окружения / Н.И. Бумаженко, М.В. Швед, А.И. Коваленко // Здоровье для всех: научно-практический журнал. - 2021. - № 2. - С. 24-31. |
Abstract: | В статье представлены результаты эмпирического исследования особенностей формирования коммуникативных навыков у детей старшего дошкольного возраста с аутистическими расстройствами. Цель статьи – определить особенности формирования коммуникативных навыков у детей старшего дошкольного возраста с аутистическими расстройствами. |
Description: | The article presents the results of an empirical study of the peculiarities of the formation of communication skills of children of older preschool age with autistic disorders. The purpose of the article is to determine the features of the formation of communication skills in older preschool children with autistic disorders. |
Appears in Collections: | № 2 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Osobennosti_formirovaniia.pdf | 327.23 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.