Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/24307
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKalantai, A.A.-
dc.contributor.authorPrybylskaja, G.V.-
dc.contributor.authorКолонтай, А.А.-
dc.contributor.authorПрибыльская, Г.В.-
dc.date.accessioned2022-01-26T08:59:28Z-
dc.date.available2022-01-26T08:59:28Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКолонтай, А.А. The role of digital marketing in socialnetworks / А.А. Колонтай, Г.В. Прибыльская // Банковская система: устойчивость и перспективы развития : сборник научных статей XII Международной научно-практической конференции по вопросам банковской экономики, Пинск, 29 октября 2021 г. : в 2 ч. / Министерство образования Республики Беларусь [и др.] ; редкол.: В.И. Дунай [и др.] – Пинск : ПолесГУ, 2021. – Ч. 2. – С. 14-18.ru
dc.identifier.urihttps://rep.polessu.by/handle/123456789/24307-
dc.description.abstractThis article is about what digital marketing is, the tools for its implementation, the digital marketing channels through which the company interacts with customers, the importance of digital marketing in the conduct of a modern firm.ru
dc.language.isoenru
dc.publisherПинск : Полесский государственный университетru
dc.rightsоткрытый доступ-
dc.subjectdigital marketingru
dc.subjectpromotionru
dc.subjectadvertisingru
dc.titleThe role of digital marketing in socialnetworksru
dc.typeArticleru
Appears in Collections:Ч. 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_role.pdf239.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.