Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/24453
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАксенчик, Н.В.-
dc.date.accessioned2022-02-04T11:53:04Z-
dc.date.available2022-02-04T11:53:04Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationАксенчик, Н.В. Принципы эффективного функционирования и развития информационно-образовательной среды современного учреждения высшего образования / Н.В. Аксенчик // Наука, образование, культура: международная научно-практическая конференция, посвященная 29-ой годовщине Комратского государственного университета, Комрат, Республика Молдова, 11 февраля 2020 г.: сборник статей: в 4 т. / науч. комитет: Захария С. К. (предс.) [и др.]; сост.: Т.И. Раковчена [и др.]. – Комрат : КГУ, 2020. – Т.: Психолого-педагогические науки. – С. 154-157.ru
dc.identifier.urihttps://rep.polessu.by/handle/123456789/24453-
dc.description.abstractThe article is devoted to the actual problem of the functioning and development of the information and educational environment. The author defines the basic scientific principles on the basis of which the information-educational environment is formed as an integrated multicomponent system.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherКомрат : КГУru
dc.rightsоткрытый доступru
dc.subjectинформационно-образовательная средаru
dc.subjectучреждение высшего образованияru
dc.subjecteducationru
dc.subjectinstitution of higher educationru
dc.subjectinformation and education environment of institution of higher educationru
dc.subjectinformation and communication technologiesru
dc.titleПринципы эффективного функционирования и развития информационно-образовательной среды современного учреждения высшего образованияru
dc.typeArticleru
Appears in Collections:Публикации сотрудников / Publications of the teaching stuff of Polessky State University

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Printsipy.pdf2.74 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.