Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/26682
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЦалко, М.А.-
dc.date.accessioned2022-08-29T11:12:47Z-
dc.date.available2022-08-29T11:12:47Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://rep.polessu.by/handle/123456789/26682-
dc.language.isoruru
dc.publisherПинск : Полесский государственный университет, факультет экономики и финансов, кафедра маркетинга и международного менеджментаru
dc.subjectсбытовая деятельностьru
dc.subjectрасходы на реализациюru
dc.subjectстратегия сбытаru
dc.subjectпринципы сбыта продукцииru
dc.subjectтоварная номенклатураru
dc.subjectsales activitiesru
dc.subjectselling expensesru
dc.subjectsales strategyru
dc.subjectprinciples of sales productsru
dc.subjectcommodity nomenclatureru
dc.titleПути снижения сбытовых затрат (на примере ОАО ’’Пинский мясокомбинат") : дипломная работаru
dc.typeOtherru
Appears in Collections:Кафедра маркетинга и международного менеджмента / Department of Marketing and International Management

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Puti_snizheniia.pdf290.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.