Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/27493
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВойтик, Д.И.-
dc.date.accessioned2022-12-06T09:13:20Z-
dc.date.available2022-12-06T09:13:20Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://rep.polessu.by/handle/123456789/27493-
dc.language.isoruru
dc.publisherПинск : Полесский государственный университет, факультет экономики и финансов, кафедра экономики и бизнесаru
dc.subjectсбытru
dc.subjectсбытовая деятельностьru
dc.subjectрынки сбытаru
dc.subjectканалы сбытаru
dc.subjectвиды сбытаru
dc.subjectобъем реализацииru
dc.subjectsalesru
dc.subjectsales activityru
dc.subjectsales marketsru
dc.subjectsales channelsru
dc.titleОрганизация сбытовой деятельности на предприятии и пути её совершенствования (на материалах СП ’’Санта Импэкс Брест“ ООО) : дипломная работаru
Appears in Collections:Кафедра экономики и бизнеса / Department of Economics and Business

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Organizatsiia.pdf430.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.