Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/28208
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРыбалко, Ю.-
dc.contributor.authorRybalko, Y.-
dc.date.accessioned2023-02-16T12:23:53Z-
dc.date.available2023-02-16T12:23:53Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationРыбалко, Ю. Функциональная модель формирования эффективных внутрикорпоративных отношений в вертикально интегрированных продуктовых компаниях / Ю. Рыбалко // Аграрная экономика : научный журнал. - 2019. - № 11. - С. 18-23ru
dc.identifier.urihttps://rep.polessu.by/handle/123456789/28208-
dc.descriptionThe key issue of the creation and functioning of food companies is the corporate relations management system, both between participants in integration interaction (subsidiaries, structural divisions), and between the corporate center (management company) and its participants. The article presents a functional model of managing internal corporate relations of food companies at the regional level, which contains the main elements that determine its effectiveness: subjects of interaction, principles and tools for regulating internal corporate relations, key management functions (components) in the context of the integration system.ru
dc.description.abstractКлючевым вопросом создания и функционирования продуктовых компаний является система управления внутрикорпоративными отношениями как между участниками интеграционного взаимодействия (дочерними обществами, структурными подразделениями), так и между корпоративным центром (управляющей компанией) и ее участниками. В статье представлена функциональная модель управления внутрикорпоративными отношениями продуктовых компаний на региональном уровне, которая содержит основные элементы, определяющие ее эффективность: субъекты взаимодействия, принципы и инструменты регулирования внутрикорпоративных отношений, ключевые функции (составляющие) управления в разрезе интеграционной системы.ru
dc.language.isoruru
dc.rightsоткрытый доступru
dc.subjectпродуктовая компанияru
dc.subjectэкономические отношенияru
dc.subjectмодельru
dc.subjectвнутрикорпоративное взаимодействиеru
dc.subjectэффективностьru
dc.subjectfood companyru
dc.subjecteconomic relationsru
dc.subjectmodelru
dc.subjectintracorporate interactionru
dc.subjectefficientcyru
dc.titleФункциональная модель формирования эффективных внутрикорпоративных отношений в вертикально интегрированных продуктовых компанияхru
dc.title.alternativeThe functional model for the formation of effective internal corporate relations in vertically integrated food companiesru
dc.typeArticleru
Appears in Collections:Публикации сотрудников / Publications of the teaching stuff of Polessky State University

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Funktsional'naia_model'.pdf285.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.