Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/29343
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorProtasyuk, K.A.-
dc.contributor.authorPribylskaya, G.V.-
dc.contributor.authorПротасюк, К.А.-
dc.contributor.authorПрибыльская, Г.В.-
dc.date.accessioned2023-09-12T06:13:12Z-
dc.date.available2023-09-12T06:13:12Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПротасюк, К.А. Modern marketing in our world / К.А. Протасюк, Г.В. Прибыльская // Устойчивое развитие экономики: состояние, проблемы, перспективы : сборник трудов XVII международной научно–практической конференции, Пинск, 28 апреля 2023 г. : в 2 ч. / Министерство образования Республики Беларусь [и др.] ; редкол.: В.И. Дунай [и др.]. – Пинск : ПолесГУ, 2023. – Ч. 1.– С. 239–241.ru
dc.identifier.urihttps://rep.polessu.by/handle/123456789/29343-
dc.description.abstractThe main purpose of this work is to consider how important marketing research is in our lives, how marketing affects our interests and desires. Also show that marketing helps us daily.ru
dc.language.isoenru
dc.publisherПинск : Полесский государственный университетru
dc.rightsоткрытый доступ-
dc.subjectmarketingru
dc.subjectmarketing researchru
dc.subjectmarketersru
dc.subjectinfluenceru
dc.subjectgoalsru
dc.subjectworkru
dc.subjectaudienceru
dc.subjecttypes of researchru
dc.titleModern marketing in our worldru
dc.typeArticleru
Appears in Collections:Ч. 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Modern.pdf224.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.