Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/29902
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМакарова, Л.С.-
dc.contributor.authorMakarova, L.S.-
dc.date.accessioned2023-11-13T08:03:47Z-
dc.date.available2023-11-13T08:03:47Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМакарова, С.Л. Методы и технологии маркетингового анализа / Л.С. Макарова // Тенденции экономического развития в XXI веке : материалы III Международной научной конференции, Минск, 1 марта 2021 г. / редкол.: А.А. Королёва (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2021. – С. 695-697.ru
dc.identifier.urihttps://rep.polessu.by/handle/123456789/29902-
dc.descriptionThe choice of a specific method of obtaining marketing information is determined by the purpose and nature of the study. The most appropriate method of obtaining is the conduct of desk marketing research, monitoring, the method of studying such cases, mix-techniques.ru
dc.description.abstractВыбор конкретного метода получения маркетинговой информации определяется целью и характером исследования. Наиболее целесообразным способом получения является проведение кабинетных маркетинговых исследований, мониторинг, метод исследования подобных случаев, mix-методики.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherМинск : БГУru
dc.rightsоткрытый доступru
dc.subjectмаркетинговая информацияru
dc.subjectкабинетное исследованиеru
dc.subjectметод подобных случаевru
dc.subjectmix-методикиru
dc.subjectконтент-анализru
dc.subjectmarketing informationru
dc.subjecta desk studyru
dc.subjectthe method of such casesru
dc.subjectmix-techniquesru
dc.subjectcontent analysisru
dc.titleМетоды и технологии маркетингового анализаru
dc.title.alternativeMarketing analysis methods and technologiesru
dc.typeArticleru
Appears in Collections:Публикации сотрудников / Publications of the teaching stuff of Polessky State University

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Metody.pdf721.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.