Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/29906
Title: Методологический инструментарий маркетинговых исследований
Other Titles: Methodological tools marketing research
Authors: Макарова, Л.С.
Makarova, L.
Keywords: исследовательские методики и технологии
mix-методики
метод Polli-Cook
метод функционально-стоимостного анализа
метод фокусирующего прогнозирования
модель диффузии
метод морфологического анализа
research methods and technologies
mix-methods
Polli-Cook method
functional-cost analysis method
focusing prediction method
diffusion model
morphological analysis method
Issue Date: 2021
Publisher: Минск : Институт бизнеса БГУ
Citation: Макарова, Л.С. Методологический инструментарий маркетинговых исследований / Л.С. Макарова // Бизнес. Образование. Экономика : междунар. науч.-практ. конф., Минск, 1–2 апр. 2021 г. : сборник статей / редкол.: В.В. Манкевич [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2021. – С. 267-269.
Abstract: Существует много различных исследовательских методик и технологий, применяемых в процессе сбора маркетинговых данных. Обстоятельный анализ существующих аналитико-прогностических методов маркетинговых исследований позволяет систематизировать.
Description: There are many different research techniques and technologies used in the marketing data collection process. A thorough analysis of existing analytical and prognostic methods of marketing research allows you to systematize.
Appears in Collections:Публикации сотрудников / Publications of the teaching stuff of Polessky State University

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Metodologicheskii_instrumentarii.pdf912.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.