Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/31479
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГвоздев, А.О.-
dc.date.accessioned2024-06-12T07:01:44Z-
dc.date.available2024-06-12T07:01:44Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГвоздев, А.О. The function of related products as instruments of a successful marketing strategy / А.О. Гвоздев // Научный потенциал молодежи – будущему Беларуси: материалы XVIII международной молодежной научно-практической конференции, Пинск, 19 апреля 2024 г.: в 2 ч. / Министерство образования Республики Беларусь [и др.]; редкол.: В. И. Дунай [и др.]. – Пинск: ПолесГУ, 2024. – Ч. 1. – С. 574-576.ru
dc.identifier.urihttps://rep.polessu.by/handle/123456789/31479-
dc.language.isoenru
dc.publisherПинск : Полесский государственный университетru
dc.rightsоткрытый доступ-
dc.subjectэкономикаru
dc.subjectмаркетингru
dc.subjectрынокru
dc.titleThe function of related products as instruments of a successful marketing strategyru
dc.typeArticleru
Appears in Collections:Ч. 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_function_of_related.pdf203.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.