Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/31493
Title: Role of marketing in tourism
Authors: Пачковская, A.В.
Keywords: маркетинг
туризм
Issue Date: 2024
Publisher: Пинск : Полесский государственный университет
Citation: Пачковская, A.В. Role of marketing in tourism / A.В. Пачковская // Научный потенциал молодежи – будущему Беларуси: материалы XVIII международной молодежной научно-практической конференции, Пинск, 19 апреля 2024 г.: в 2 ч. / Министерство образования Республики Беларусь [и др.]; редкол.: В. И. Дунай [и др.]. – Пинск: ПолесГУ, 2024. – Ч. 1. – С. 586-587.
Appears in Collections:Ч. 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Role_of_marketing.pdf196.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.