Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/31701
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСушко, В.И.-
dc.date.accessioned2024-08-12T07:39:53Z-
dc.date.available2024-08-12T07:39:53Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationСушко, В.И. Управление рекламной деятельностью на продовольственном рынке / В.И. Сушко // Аграрная экономика. - 2008. - № 6. - С. 42-46.ru
dc.identifier.urihttps://rep.polessu.by/handle/123456789/31701-
dc.descriptionAdvertising is one of the most important tools for promoting the produce of food-making companies at the food market. Food products are among those goods most frequently advertised. Ads do not only stimulate the increase in sales but they also help develop the food market. Advertising agricultural produce and food products differs from advertising other goods because of specific characteristics of the former and peculiarities of the agricultural and food markets. The main directions suggested for the improvement of advertising at the domestic food market are as follows: improving branding strategy of enterprises, using the advantages of joint advertising of the produce, using BTL ads, planning and arranging advertisement campaigns which correspond to the marketing strategy of a company.ru
dc.description.abstractРеклама является одним из важнейших инструментов продвижения продукции пищевых предприятий на рынок. Продовольствие является одной из наиболее часто рекламируемых категорий товаров. Реклама позволяет не только стимулировать продажи товаров, но и развивать рынок. Рекламирование аграрной продукции и продовольствия отличается от популяризации иных товаров в силу специфики первых, а также особенностей функционирования рынков сельскохозяйственного сырья и пищевых продуктов. В качестве основных направлений совершенствования процесса управления рекламной деятельностью на продовольственном рынке отечественным производителям продуктов питания рекомендуется совершенствование брэндинговой стратегии предприятий, использование преимуществ совместного (отраслевого или регионального) рекламирования продукции, использование BTL-рекламы, планирование и проведение согласованных с маркетинговой стратегией предприятий рекламных кампаний.ru
dc.language.isoruru
dc.rightsоткрытый доступru
dc.subjectпище­вая промышленностьru
dc.subjectРеспублика Беларусьru
dc.subjectрек­лама продовольственных товаровru
dc.subjectBTL-рекламаru
dc.subjectмаркетинговая стратегия предприятияru
dc.titleУправление рекламной деятельностью на продовольственном рынкеru
dc.typeArticleru
Appears in Collections:Публикации сотрудников / Publications of the teaching stuff of Polessky State University

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Upravlenie_reklamnoi.pdf1.58 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.