Please use this identifier to cite or link to this item:
https://rep.polessu.by/handle/123456789/31778
Title: | Новое в кормлении карпа |
Other Titles: | New in carp feeding |
Authors: | Астренков, А.В. Лихота, В.Ю. Горлов, И.Ф. Сложенкина, М.И. Мосолова, Н.И. Лисунова, Л.И. Лёвкин, Е.А. Радчиков, В.Ф. Кот, А.Н. Astrenkov, A.V. Likhota, V.Yu. Gorlov, I.F. Slozhenkina, M.I. Mosolova, N.I. Lisunova, L.I. Levkin, E.A. Radchikov, V.F. Kot, A.N. |
Keywords: | карп комбикорма затраты комбикорма рыбопродуктивность рентабельность carp compound feed feed costs fish productivity profitability |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Должа : ОАО «БелВитунифарм» |
Citation: | Новое в кормлении карпа / А.В. Астренков [и др.] // Биотехнология, медицина, ветеринария в науке и практике : материалы Международной научно-практической конференции учащихся колледжей, студентов, аспирантов и молодых ученых, Должа, 22-23 мая 2024 г. / Витебская государственная академия ветеринарной медицины; редкол. : С.А. Большаков (гл. ред.) [и др.]. - Должа : ОАО «БелВитунифарм», 2024. – С. 88-91. |
Abstract: | Использование в кормлении трехлетка товарного карпа малокомпонентных комбикормов с 20 июля и двухлетка с 20 июня обеспечивает рыбопродуктивность на уровне рыбы потребляющей стандартный комбикорм 89 К- 111 и выращивание трёхлетка с рентабельностью более 50%, двухлетка – 18-20%. |
Description: | The use of low-component compound feeds in the feeding of three-year-old commercial carp from July 20 and two–year-old from June 20 ensures fish productivity at the level of fish consuming standard K- 111 compound feed and cultivation of three-year-old with a profitability of more than 50%, two-year-old - 18-20%. |
Appears in Collections: | Публикации сотрудников / Publications of the teaching stuff of Polessky State University |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Novoe_v_kormlenii.pdf | 1.19 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.