Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://rep.polessu.by/handle/123456789/31832
Название: | Межы i рызыкі лічбавай трансфармацыі ў сістэме адукацыi |
Авторы: | Лазіцкі, В.Л. |
Ключевые слова: | лічбавізацыя адукацыi лічбавая трансфармацыя адукацыі цифровизация образования цифровая трансформация образования |
Дата публикации: | 2024 |
Библиографическое описание: | Лазіцкі, В.Л. Межы i рызыкі лічбавай трансфармацыі ў сістэме адукацыi / В.Л. Лазіцкі // Народная асвета. - 2024. - № 6. - С. 7-9. |
Аннотация: | У артикуле разглядаюцца актуальный пытанні ажыццяулення працэсау лічбавізацыі адукацыі з улікам імклівай тэхналагізацыі інфармацыйна-камунікацыйнай прасторы ва умовах фарміравання у Рэспубліцы Беларусь ІТ-грамадства. З пазіцый педагагічнай навукі і прэдыктыунага аналізу аутарам асэнсоуваюцца межы лічбавай трансфармацыі у адукацыйнай сферы, тэндэнцыі яе развіцця. Вызначаны дэтэрмінуючыя фактары інтэграцыі інавацыйных інфармацыйна-камунікацыйных тэхналогій у адукацыю, праблемныя аспекты іх выкарыстання. Аутарам сфармуляваны імператывы, улік якіх ва умовах лічбавізацыі дазволіць пераадолець пагрозы тэхнагеннага і сацыяпрыроднага характару, дасягнуць забеспячэння пераемнасці на усіх узроунях адукацыі. Артикул будзе карысны пры падрыхтоуцы матэрыялау для арганізацьіі прафесійнага самаразвіцця педагогау, ажыццяулення даследчай дзейнасці. |
Описание: | The article discusses the current problems of implementing the processes of digitalization of education, taking into account the dynamics of the rapid technologization of the information and communication space in the formation of the IT society in the Republic of Belarus. From the standpoint of pedagogical science and predictive analysis, the author comprehends the limits of digital transformation in the educational sphere, the trends of its development. The determinants of the integration of innovative information and communication technologies into education, problematic aspects of their use are highlighted. The author formulates imperatives, the consideration of which in the conditions of digitalization will make it possible to overcome the threats of of a technogenic and sociological nature and achieve the necessary efficiency of ensuring continuity at all levels of education. The proposed material will be useful for the practical work of teachers when preparing for the professional self-development and conducting research activities. |
Располагается в коллекциях: | Публикации сотрудников / Publications of the teaching stuff of Polessky State University |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Mezhy_i_ryzykі.pdf | 1.19 MB | Adobe PDF | Открыть |
Все ресурсы в архиве защищены авторским правом, все права сохранены.