Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/33137
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПілецкі, В.А.-
dc.contributor.authorPiletsky, V.A.-
dc.date.accessioned2024-12-19T08:58:11Z-
dc.date.available2024-12-19T08:58:11Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПілецкі, В. А. Гістарыяграфічны агляд праблемы: змест адукацыі ды выхавання падчас пераходу ад антычнасці да сярэднявечча / В. А. Пілецкі // Веснік Палескага дзяржаўнага універсітэта. Серыя грамадскіх і гуманітарных навук. – 2024. – № 2. – С. 36-48.ru
dc.identifier.urihttps://rep.polessu.by/handle/123456789/33137-
dc.descriptionНа аснове прац айчынных і замежных даследчыкаў праведзены кароткі гістарыяграфічны агляд праблемы: змест адукацыі ды выхавання ад антычнасці да Сярэднявечча. Паказана палітра поглядаў розных гісторыкаў (апошніх стагоддзяў) па пытаннях змены зместу адукацыйнавыхаваўчага працэсу падчас пераходу заходнееўрапейскага грамадства ад антычнасці да Сярэднявечча. Ставілася задача высветліць: што пісалі?; як успрымалі вышэйадзначаныя змены?; на якіх аспектах (адносна кантэнту навучання) засяроджвалі сваю ўвагу даследчыкі?. Што засталося недаследаваным менавіта з пункту гледжання зместу (кантэнту) навучання і выхавання? Не апошняй задачай, з’яўлялася (па-магчымасці) паказаць погляды гісторыкаў розных краін на адну і тую ж праблему. Выявіць супадзенне іх меркаванняў. Адрозненне ці пярэчанне сфармуляваным высновам. Цікавіла, канешне, і база крыніц, абгрунтаванасць поглядаў, ды іншыя розныя аспекты.-
dc.description.abstractBased on the works of domestic and foreign researchers, a brief historiographical review of the problem: the content of education and upbringing from Antiquity to the Middle Ages was conducted. The palette of views of different historians (of recent centuries) on the issue of changing the content of the educational process during the transition of Western European society from antiquity to the Middle Ages is shown. The task was to find out: what was written?; how were the above changes perceived?; on which aspects (regarding the content of training) did the researchers focus their attention?. What remains unexplored precisely from the point of view of the content (content) of education and upbringing? Not the last task was to show (if possible) the views of historians of different countries on the same problem. Find out the coincidence of their opinions. Distinction or objection to the formulated conclusion. I was interested, of course, in the base of sources, the validity of views, and other various aspects.-
dc.language.isoberu
dc.publisherПинск : Полесский государственный университетru
dc.rightsоткрытый доступ-
dc.subjectгістарыяграфія-
dc.subjectСярэднявечча-
dc.subjectзмест выхавання-
dc.subjectантычнасць-
dc.subjectадукацыя-
dc.subjectцарква-
dc.subjectхрысціянства-
dc.subjecthistoriography-
dc.subjectthe Middle Ages-
dc.subjectthe content of education-
dc.subjectantiquity-
dc.subjecteducation-
dc.subjectchurch-
dc.subjectChristianity-
dc.titleГістарыяграфічны агляд праблемы: змест адукацыі ды выхавання падчас пераходу ад антычнасці да Сярэднявеччаru
dc.title.alternativeHistorical overview of the problem: the content of education and upbringing during the transition from antiquity to the Middle Ages-
dc.typeArticleru
Appears in Collections:№ 2

Files in This Item:
File SizeFormat 
Gіstaryiagrafіchny_agliad_prablemy.pdf415.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.