Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://rep.polessu.by/handle/123456789/33137
Название: | Гістарыяграфічны агляд праблемы: змест адукацыі ды выхавання падчас пераходу ад антычнасці да Сярэднявечча |
Другие названия: | Historical overview of the problem: the content of education and upbringing during the transition from antiquity to the Middle Ages |
Авторы: | Пілецкі, В.А. Piletsky, V.A. |
Ключевые слова: | гістарыяграфія Сярэднявечча змест выхавання антычнасць адукацыя царква хрысціянства historiography the Middle Ages the content of education antiquity education church Christianity |
Дата публикации: | 2024 |
Издательство: | Пинск : Полесский государственный университет |
Библиографическое описание: | Пілецкі, В. А. Гістарыяграфічны агляд праблемы: змест адукацыі ды выхавання падчас пераходу ад антычнасці да сярэднявечча / В. А. Пілецкі // Веснік Палескага дзяржаўнага універсітэта. Серыя грамадскіх і гуманітарных навук. – 2024. – № 2. – С. 36-48. |
Аннотация: | Based on the works of domestic and foreign researchers, a brief historiographical review of the problem: the content of education and upbringing from Antiquity to the Middle Ages was conducted. The palette of views of different historians (of recent centuries) on the issue of changing the content of the educational process during the transition of Western European society from antiquity to the Middle Ages is shown. The task was to find out: what was written?; how were the above changes perceived?; on which aspects (regarding the content of training) did the researchers focus their attention?. What remains unexplored precisely from the point of view of the content (content) of education and upbringing? Not the last task was to show (if possible) the views of historians of different countries on the same problem. Find out the coincidence of their opinions. Distinction or objection to the formulated conclusion. I was interested, of course, in the base of sources, the validity of views, and other various aspects. |
Описание: | На аснове прац айчынных і замежных даследчыкаў праведзены кароткі гістарыяграфічны агляд праблемы: змест адукацыі ды выхавання ад антычнасці да Сярэднявечча. Паказана палітра поглядаў розных гісторыкаў (апошніх стагоддзяў) па пытаннях змены зместу адукацыйнавыхаваўчага працэсу падчас пераходу заходнееўрапейскага грамадства ад антычнасці да Сярэднявечча. Ставілася задача высветліць: што пісалі?; як успрымалі вышэйадзначаныя змены?; на якіх аспектах (адносна кантэнту навучання) засяроджвалі сваю ўвагу даследчыкі?. Што засталося недаследаваным менавіта з пункту гледжання зместу (кантэнту) навучання і выхавання? Не апошняй задачай, з’яўлялася (па-магчымасці) паказаць погляды гісторыкаў розных краін на адну і тую ж праблему. Выявіць супадзенне іх меркаванняў. Адрозненне ці пярэчанне сфармуляваным высновам. Цікавіла, канешне, і база крыніц, абгрунтаванасць поглядаў, ды іншыя розныя аспекты. |
Располагается в коллекциях: | № 2 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Размер | Формат | |
---|---|---|---|
Gіstaryiagrafіchny_agliad_prablemy.pdf | 415.54 kB | Adobe PDF | Открыть |
Все ресурсы в архиве защищены авторским правом, все права сохранены.