Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/33424
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКулешова, А.А.-
dc.contributor.authorПрокопец, Т.Н.-
dc.contributor.authorKuleshova, A.A.-
dc.contributor.authorProkopets, T.N.-
dc.date.accessioned2025-01-31T06:59:02Z-
dc.date.available2025-01-31T06:59:02Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКулешова, А. А. Современные требования к персоналу при проектировании системы управления гостиничного предприятия / А. А. Кулешова, Т. Н. Прокопец // Туризм и гостеприимство. – 2024. – № 2. – С. 20-26.ru
dc.identifier.urihttps://rep.polessu.by/handle/123456789/33424-
dc.descriptionThe article is devoted to issues related to employee behavior and the requirements that he must meet. As a rule, each job has its own behavioral regulations, which may differ not only in different industries, but also within enterprises and firms of the same industry. But despite this, there are basic requirements in the labor market today that are presented to each employee without exception. This paper examines the features of the requirements for the personnel of a hotel enterprise. The main idea of the article is to establish the relationship between the quality of the hotel product and the quality of the personnel. Based on the conducted research, the main personnel problems for hotels are formulated and their solutions are proposed.ru
dc.description.abstractСтатья посвящена вопросам, связанным с поведением работника и требованиями, которым он должен соответствовать. Как правило, на каждой работе существует свой регламент поведения, который может отличаться не только в различных отраслях, но и внутри предприятий и фирм одной отрасли. Но, несмотря на это, на рынке труда сегодня существуют базовые требования, которые предъявляются каждому работнику без исключения. В данной работе рассмотрены особенности требований, предъявляемых к персоналу гостиничного предприятия. Основной идеей статьи является установление взаимосвязи качества гостиничного продукта и качества персонала. На основе проведенного исследования сформулированы основные кадровые проблемы для гостиниц и предложены их решения.ru
dc.language.isoruru
dc.subjectкачественное обслуживаниеru
dc.subjectиндустрия гостеприимстваru
dc.subjectстандарты обслуживанияru
dc.subjectперсоналru
dc.subjectэффективность предприятияru
dc.subjectгостиничный продуктru
dc.subjectquality serviceru
dc.subjecthospitality industryru
dc.subjectservice standardsru
dc.subjectstaffru
dc.subjectenterprise efficiencyru
dc.subjecthotel productru
dc.titleСовременные требования к персоналу при проектировании системы управления гостиничного предприятияru
dc.title.alternativeModern requirements to personnel in designing management system of a hotel enterpriseru
dc.typeArticleru
Appears in Collections:№ 2

Files in This Item:
File SizeFormat 
Sovremennye_trebovaniia.pdf436.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.