Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/33552
Title: Gender in english advertising:analysis and tendencies
Authors: Изотова, Л.А.
Izotova, L.A.
Keywords: consumer
advertising
gender
brand
attitude
marketing strategy
stereotype
Issue Date: 2024
Publisher: Пинск : Полесский государственный университет
Citation: Изотова, Л. А. Gender in english advertising:analysis and tendencies / Л. А. Изотова // Банковская система: устойчивость и перспективы развития : сборник научных статей XV международной научно-практической конференции по вопросам финансовой и банковской экономики : к 80-летию банковского образования на Полесье, Пинск, 25 октября 2024 г. / Министерство образования Республики Беларусь [и др.] ; редкол.: В. И. Дунай [и др.]. – Пинск : ПолесГУ, 2024. – С. 183-187.
Abstract: As consumer awareness continues to evolve, brands are finding it increasingly important to listen to their audiences as a gender-conscious approach can foster loyalty and trust. The ongoing conversation around gender representation in advertising will undoubtedly shape the future of marketing strategies.
Appears in Collections:2024 год

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gender_in_english.pdf232.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.