Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/34106
Title: The impact of social media on consumer behavior
Authors: Марачёва, M.M.
Keywords: поведение потребителей
социальные сети
Issue Date: 2025
Publisher: Пинск : Полесский государственный университет
Citation: Марачёва, M. M. The impact of social media on consumer behavior / М. М. Марачёва // Научный потенциал молодежи – будущему Беларуси : материалы XIX международной молодежной научно-практической конференции, Пинск, 17 апреля 2025 г.: в 2 ч. / Министерство образования Республики Беларусь [и др.] ; редкол.: В. И. Дунай [и др.]. – Пинск : ПолесГУ, 2025. – Ч. 1. – С. 330-332.
Appears in Collections:Ч. 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_impact.pdf194.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.