Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/34942
Title: Подходы к оценке качества розничных банковских продуктов и услуг
Other Titles: Approaches to assessing the quality of retail banking products and services
Authors: Володько, Л.П.
Базака, Л.Н.
Volodko, L.P.
Bazaka, L.N.
Keywords: качество
банковская услуга
банковский продукт
банковская операция
критерии банковских услуг
метод оценки качества
quality
banking service
banking product
banking operation
criteria of banking services
quality assessment method
Issue Date: 2025
Publisher: Пинск : Полесский государственный университет
Citation: Володько, Л. П. Подходы к оценке качества розничных банковских продуктов и услуг / Л. П. Володько, Л. Н. Базака / Материалы V международной научно-практической конференции «Инжиниринг: теория и практика», Полесский государственный университет, г. Пинск, Республика Беларусь, 25 апреля 2025 г. / [ редкол.: В. И. Дунай, И. А. Пригодич ] ; Полесский государственный университет [и др.]. – Пинск : ПолесГУ, 2025. – С. 10-13.
Abstract: В статье рассмотрена структура банковской услуги и критерии её оценки; приводятся методы оценки качества банковских продуктов и услуг.
Description: The article examines the structure of banking services and the criteria for their evaluation; methods for evaluating the quality of banking products and services are provided.
Appears in Collections:2025 год

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Podkhody_k_otsenke_kachestva.pdf368.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.