Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/9825
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖолох, Т.Г.ru
dc.contributor.authorВасильченко, А.О.ru
dc.contributor.authorZholoh, T.G.en
dc.contributor.authorVasilchenko, A.O.en
dc.date.accessioned2015-12-29T09:33:30Z-
dc.date.available2015-12-29T09:33:30Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЖолох, Т. Г. GAP-модель как средство влияния клиентоориентированного подхода на конкурентоспособность предприятия / Т. Г. Жолох, А. О. Васильченко // Туризм и гостеприимство: научно-практический журнал. - 2015. - № 2. - С. 3-7ru
dc.identifier.urihttps://rep.polessu.by/handle/123456789/9825-
dc.description.abstractВ статье приведены результаты исследования деятельности туристической фирмы на предмет реализации клиентоориентированного подхода с использованием методики оценки удовлетворенности потребителей SERVQUAL, а также дана оценка влияния средств клиентоориентированного подхода на конкурентоспособность фирмы путем построения GAP-модели.ru
dc.description.abstractThe article reveals the results of the research of the activities of a travel company for the implementation of the client-oriented approach by using the SERVQUAL methodology for assessing customer satisfaction, as well as the estimation of the influence of the client-oriented approach on the competitiveness of firms by GAP-modelling has been given.en
dc.language.isoru-
dc.publisherПинск : Полесский государственный университетru
dc.rightsоткрытый доступru
dc.subjectТуризмru
dc.subjectТуристическая фирмаru
dc.titleGAP-модель как средство влияния клиентоориентированного подхода на конкурентоспособность предприятияru
dc.title.alternativeGAP-Model as a Means of Influencing Customer-Oriented Approach Competitiveness of Enterprisesen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:№ 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1.pdf419.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.