Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/11528
Title: Научно–методические аспекты анализа предприятий гостеприимства
Other Titles: Scientific and Methodological Aspects of Analysis of Enterprises Hospitality
Authors: Карчевская, Е.Н.
Karchevskaya, E.N.
Keywords: Гостеприимство
Гостиничный бизнес
Issue Date: 2016
Publisher: Пинск : Полесский государственный университет
Citation: Карчевская, Е. Н. Научно-методические аспекты анализа предприятий гостеприимства / Е. Н. Карчевская // Туризм и гостеприимство: научно-практический журнал. - 2016. - № 2. - С. 19-23
Abstract: Проведен анализ предприятий гостиничного хозяйства Гомельской области с применением комплексного подхода, основанного на использовании как количественных (статистических), так и качественных (результаты маркетинговых исследований) показателей. Для общего количественного анализа работы предприятий гостиничного хозяйства был использован интегральный показатель развития инфраструктуры туризма. Для качественного анализа использован показатель уровня качества.
The analysis of the enterprises of the hotel industry Gomel region using an integrated approach based on the use of both quantitative (statistical) and qualitative (the results of marketing research) indicators. integrated indicator of the development of tourism infrastructure was use d for general quantitative analysis of hotel industry enterprises. For qualitative analysis used indicator of quality.
Appears in Collections:№ 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.pdf449.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.