Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/13670
Title: Специфика гетерогенных знаков в рекламном дискурсе
Other Titles: Specific Features of Heterogenious Texts of Discourse of Advertising
Authors: Ильичева, И.Л.
Корнеева, О.С.
Стрижевич, Е.Н.
Ilyichova, I.L.
Korneeva, O.S.
Strizhevich, E.N.
Keywords: педагогика
рекламный дискурс
рекламный текст
the discourse of advertising
printed advertising text
complex signs of first and second order
Issue Date: 2018
Publisher: Пинск : Полесский государственный университет
Citation: Ильичева, И. Л. Специфика гетерогенных знаков в рекламном дискурсе / И. Л. Ильичева, О. С. Корнеева, Е. Н. Стрижевич // Веснік Палескага дзяржаўнага універсітэта. Серыя грамадскіх і гуманітарных навук: научно-практический журнал. - 2018. - № 1. - С. 13-20
Abstract: В статье раскрыта сущность моделей построения сложных знаков в рекламном дискурсе и особенности их функционирования. Статья основана на результатах анализа англоязычных печатных рекламных текстов на предмет использования в них сложных знаков первого и второго порядка, обоснованы преимущества сложных знаков определенных видов.
The article reveals the essence of constructing models of complex signs in the discourse of advertising and the features of their functioning. The article is based on the results of the analysis of printed advertising texts and the use of first and second order complex signs in them. The advantages of complex signs of certain types are also justified in the article.
Appears in Collections:№ 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IL''IChEVA_I.L.,_KORNEEVA_O.S.,_STRIZhEVICh E.N..pdf464.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.