Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/14841
Title: Трансформация модели розничного банкинга в условиях дистанционного обслуживания
Other Titles: Retail banking model transformation under influence of remote banking
Authors: Бухтик, М.И.
Bukhtsik, M.
Keywords: розничный бизнес банков
дистанционное банковское обслуживание
модели розничного банкинга
инструменты розничного банковского маркетинга
retail business of banks
remote banking
models of retail banking
instruments of retail banking marketing
Issue Date: 2016
Citation: Бухтик, М.И. Трансформация модели розничного банкинга в условиях дистанционного обслуживания / М.И. Бухтик // Экономика и управление : ежеквартальный научный и производственно-практический журнал. – 2016. – № 3(47). – С. 19-24.
Abstract: В статье рассматриваются основные изменения в розничном бизнесе банков под влиянием дистанционных каналов обслуживания клиентов. Автором определены характерные чертымоделей обслуживания розничных клиентов в условиях дистанционного банковского обслуживания и до его повсеместного применения; предложены направления совершенствования маркетинговых инструментов банков на розничном рынке Беларуси.
In the article the main changes in retail banking business induced by the influence of the remote banking are investigated. The features of the retail business models in the remote banking conditions and before the remote banking expansion are identified; the improvement lines of retail banking marketing instruments are suggested.
Appears in Collections:Публикации сотрудников / Publications of the teaching stuff of Polessky State University

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bukhtik_MI_Transformatsiia_modeli_roznichnogo_bankinga.pdf533.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.