Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/18030
Title: Психолого-педагогические аспекты применения средств STEM-образования в целостном педагогическом процессе
Authors: Лозицкий, В.Л.
Keywords: информационно-коммуникационные технологии
общество эпохи цифровизации
STEM-образование
целостный педагогический процесс
личностное развитие
дополненная реальность
виртуальное пространство
society of the digitalization era
information and communication technologies
STEM-education
complete pedagogical process
personal development
augmented reality
virtual space
Issue Date: 2019
Citation: Лозицкий, В.Л. Психолого-педагогические аспекты применения средств STEM-образования в целостном педагогическом процессе / В.Л. Лозицкий // Веснік адукацыі : навукова-практычны і інфармацыйна-метадычны часопіс. – 2019. – № 9. – С. 15–21.
Abstract: Предметом рассмотрения в статье является проблематика использования технологического и дидактического потенциала средств STEM-образования в целостном педагогическом процессе. Автором выделяются психолого-педагогические аспекты интеграции данного инновационного подхода в образовательное пространство, его значение в развитии личности и социума.
Description: The subject of author’s consideration in the article is the problems of using technological and didactic potential of STEM-education means in the complete pedagogical process. The author distinguishes psychological and pedagogical aspects of integration of this innovative approach into the educational space, its value in personal and society development.
Appears in Collections:Публикации сотрудников / Publications of the teaching stuff of Polessky State University



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.