Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/20827
Title: Оценка уровня организации маркетинговой деятельности предприятий Полесского региона
Other Titles: Assessment of the level of organization of marketing activity of enterprises of Polesia region
Authors: Вертай, С.П.
Куликовская, Е.В.
Мискевич, Е.В.
Трухоновец, Е.Н.
Vertai, S.P.
Kulikovskaya, E.V.
Miskevich, E.V.
Truhonovets, E.N.
Keywords: маркетинг
маркетинговая деятельность
маркетинговые исследования
маркетинговая информационная система
эффективность
marketing
marketing activities
marketing research
marketing information system
efficiency
Issue Date: 2012
Citation: Оценка уровня организации маркетинговой деятельности предприятий Полесского региона / С.П. Вертай [и др.] // Основы экономики, управления и права : научный журнал. – 2012. – № 6. – С. 4-8.
Abstract: В статье обсуждаются результаты исследования уровня организации маркетинговой деятельности предприятий Полесского региона. Полученные результаты имеют практическую значимость и могут быть использованы представителями бизнеса и органами регионального управления для совершенствования маркетинговой деятельности на уровне предприятий и региона.
Description: The article discusses the results of the research of the level of organization of marketing activity of enterprises of Polesia region. The results are of practical importance and can be used by the representatives of business and authorities of the regional Directorate for the improvement of marketing activity on the level of enterprise and region.
Appears in Collections:Публикации сотрудников / Publications of the teaching stuff of Polessky State University

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Otsenka_urovnia_organizatsii_marketingovoi_deiatel'nosti_predpriiatii_Polesskogo_regiona.pdf185.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.