Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/20831
Title: Планирование маркетинга на предприятии и пути его совершенствования (на материалах ОАО «Гамма вкуса»)
Other Titles: Marketing planning at the enteprise and ways of its improving (on the materials of OJSC «Gamma vkusa»)
Authors: Водопьян, О.Ю.
Мискевич, Е.В.
Vodopyan, O.U.
Miskevich, E.V.
Keywords: пищевая промышленность
планирование маркетинга
управление маркетингом
маркетинговая стратегия
политика продвижения
экономическая эффективность
food processing
marketing planning
marketing management
marketing strategy
promotion policy
economic efficiency
Issue Date: 2014
Citation: Водопьян, О.Ю. Планирование маркетинга на предприятии и пути его совершенствования (на материалах ОАО «Гамма вкуса») / О.Ю. Водопьян, Е.В. Мискевич // Основы экономики, управления и права : научный журнал. – 2014. – № 3 (15). – С. 39-43.
Abstract: В статье обсуждаются результаты исследования уровня планирования и организации маркетинга на предприятии. Полученные результаты имеют практическую значимость, а рассмотренный алгоритм расчета эффективности предложенных рекламных мероприятий может быть использован в практической деятельности предприятия.
Description: In the article results of research of level of planning and marketing organization at the enterprise are discussed. The obtained results have practical importance, and the considered algorithm of calculation of efficiency of suggested publicity measures can be used in practical activities of an enterprise.
Appears in Collections:Публикации сотрудников / Publications of the teaching stuff of Polessky State University



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.