Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/21743
Title: Культурная идентичность и межкультурная коммуникация в бизнесе
Other Titles: Cultural identity and intercultural communication in business
Authors: Слепович, В.С.
Slepovitch, V.S.
Keywords: культурная идентичность
межкультурная коммуникация
бизнес
cultural identity
intercultural communication
business
Issue Date: 2021
Publisher: Пинск : Полесский государственный университет
Citation: Слепович, В.С. Культурная идентичность и межкультурная коммуникация в бизнесе / В.С. Слепович // Язык и межкультурная коммуникация: современные векторы развития : сборник научных статей по материалам II Международной научно-практической конференции, Пинск, март 2021 г. / Министерство образования Республики Беларусь [и др.]; редкол.: В.И. Дунай [и др.]. – Пинск : ПолесГУ, 2021. – Вып. 2. – С. 353-359.
Abstract: В статье представлены результаты сопоставительного анализа ответов белорусских и иностранных учащихся на вопрос о том, каким образом их культурная идентичность влияет на процесс делового общения с представителями других культур.
Description: The article presents the findings of a comparative analysis of the answers to the question “How does your cultural identity affect the process of business communication with representatives of other cultures?” provided by Belarusian and international students.
URI: https://rep.polessu.by/handle/123456789/21743
Appears in Collections:2021 год

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kul'turnaia_identichnost'.pdf295.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.