Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/23076
Title: Системно-деятельностный подход при проведении итоговой аттестации студентов по социально-гуманитарным дисциплинам
Authors: Лозицкий, В.Л.
Keywords: итоговая аттестация
системно-деятельностный подход
Issue Date: 2012
Citation: Лозицкий, В.Л. Системно-деятельностный подход при проведении итоговой аттестации студентов по социально-гуманитарным дисциплинам / В.Л. Лозицкий // Вышэйшая школа: навукова-метадычны і публіцыстычны часопіс. – 2012. – № 3. – С. 61–64.
Abstract: Статья посвящена актуальной проблеме реализации системно-деятельностного подхода в процессе осуществления итоговой аттестации студентов по социально-гуманитарным дисциплинам. Обосновываются теоретические и практико-ориентированные положения, учет которых в педагогической практике будет способствовать объективному оцениванию учебных достижений студентов.
Description: Article is devoted an actual problem of realization is system-activity the approach in the course of realization of total certification of students on socially-humanitarian disciplines. By the author are proved theoretical and practical the positions which account in student teaching will promote objective estimation of educational achievements of students.
Appears in Collections:Публикации сотрудников / Publications of the teaching stuff of Polessky State University

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sistemno-deiatel'nostnyi_podkhod.pdf525.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.