Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/23346
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВертай, С.П.-
dc.contributor.authorКуликовская, Е.В.-
dc.contributor.authorТрухоновец, Е.Н.-
dc.contributor.authorVertai, S.P.-
dc.contributor.authorKulikovskaya, E.V.-
dc.contributor.authorTrushonovec, E.N.-
dc.date.accessioned2021-10-19T12:54:22Z-
dc.date.available2021-10-19T12:54:22Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationВертай, С.П. Маркетинговые исследования как элемент маркетинговой информационной системы предприятия / С.П. Вертай, Е.В. Куликовская, Е.Н. Трухоновец // Роль інститутів освіти та науки у формуванні інноваційної культури суспільства: збірник наукових праць по матеріалам міжнародної науково-практичної конференції професорсько-викладацького складу, науковців, аспірантів і студентів / наук. ред. В.С. Лукач. - Нежин : ПП Лисенко М.М., 2013. - С. 151-155.ru
dc.identifier.urihttps://rep.polessu.by/handle/123456789/23346-
dc.descriptionThe article discusses the results of the research of the level of organization of marketing activity of the enterprises of the Polesie region. The key point is the organization of the marketing information system and the role of marketing research in its functioning.ru
dc.description.abstractВ статье обсуждаются результаты исследования уровня организации маркетинговой деятельности предприятий Полесского региона. Ключевым моментом является организация маркетинговой информационной системы и роль маркетинговых исследований в ее функционировании.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherНіжин : Видавець ПП Лисенко М.М.ru
dc.rightsоткрытый доступru
dc.subjectмаркетингru
dc.subjectмаркетинговая деятельностьru
dc.subjectмаркетинговые исследованияru
dc.subjectмаркетинговая информационная системаru
dc.subjectэффективностьru
dc.subjectmarketingru
dc.subjectmarketing activitiesru
dc.subjectmarketing researchru
dc.subjectmarketing information systemru
dc.subjectefficiencyru
dc.titleМаркетинговые исследования как элемент маркетинговой информационной системы предприятияru
dc.title.alternativeMarketing research as an element of the marketing information system of the enterpriseru
dc.typeArticleru
Appears in Collections:Публикации сотрудников / Publications of the teaching stuff of Polessky State University

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketingovye_issledovaniya.pdf1.12 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.