Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/24673
Title: Маркетинговые исследования сегмента продовольственного рынка пищеконцентратов Республики Беларусь
Other Titles: Marketing research of the segment of the food market of food concentrates of the Republic of Belarus
Authors: Бубырь, И.В.
Баран, В.В.
Bubyr, I.V.
Baran, V.V.
Keywords: рынок
пищеконцентраты
суп
потребители
рыбное сырье
ассортимент
market
food concentrates
soup
consumers
raw fish
assortment
Issue Date: 2022
Citation: Бубырь, И.В. Маркетинговые исследования сегмента продовольственного рынка пищеконцентратов Республики Беларусь / И.В. Бубырь, В.В. Баран // IN SITU : научный журнал. - 2022. - № 1. - С. 6-8.
Abstract: В настоящее время все большую популярность приобретают пищевые концентраты быстрого приготовления, которые удобны и экономичны в домашних условиях при приготовлении пищи. Главная причина их производства – способность экономить самый ценный ресурс человека – время. В статье приводятся результаты маркетинговых исследований рынка пищеконцентратов для дальнейшей разработки рецептур и технологий супов быстрого приготовления.
Description: Nowadays, instant food concentrates, which are convenient and economical at home when preparing food, are gaining more and more popularity. The main reason for their production is the ability to save the most valuable human resource - time. The article presents the results of marketing research on the market of food concentrates for the further development of recipes and technologies for instant soups.
Appears in Collections:Публикации сотрудников / Publications of the teaching stuff of Polessky State University

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketingovye_issledovaniia.pdf850.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.