Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/27498
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГордич, А.В.-
dc.date.accessioned2022-12-07T06:33:05Z-
dc.date.available2022-12-07T06:33:05Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://rep.polessu.by/handle/123456789/27498-
dc.language.isoruru
dc.publisherПинск : Полесский государственный университет, факультет экономики и финансов, кафедра экономики и бизнесаru
dc.subjectмаркетинговая стратегияru
dc.subjectплан маркетингаru
dc.subjectрекламаru
dc.subjectвиды рекламыru
dc.subjectмаркетинговая деятельностьru
dc.subjectэффективность рекламыru
dc.subjectоценка рекламной деятельностиru
dc.subjectmarketing stiategyru
dc.subjectmarketing planru
dc.subjectadvertisingru
dc.subjecttypes of advertisingru
dc.subjectmarketing activitiesru
dc.subjectadvertising effectivenessru
dc.subjectadvertising evaluationru
dc.titleРазработка и обоснование маркетинговой стратегии предприятия (на материалах ООО “Белинвестторг”) : дипломная работаru
Appears in Collections:Кафедра экономики и бизнеса / Department of Economics and Business

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Razrabotka.pdf397.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.