Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/27498
Title: Разработка и обоснование маркетинговой стратегии предприятия (на материалах ООО “Белинвестторг”) : дипломная работа
Authors: Гордич, А.В.
Keywords: маркетинговая стратегия
план маркетинга
реклама
виды рекламы
маркетинговая деятельность
эффективность рекламы
оценка рекламной деятельности
marketing stiategy
marketing plan
advertising
types of advertising
marketing activities
advertising effectiveness
advertising evaluation
Issue Date: 2022
Publisher: Пинск : Полесский государственный университет, факультет экономики и финансов, кафедра экономики и бизнеса
Appears in Collections:Кафедра экономики и бизнеса / Department of Economics and Business

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Razrabotka.pdf397.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.