Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/27720
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯрошевич, Л.А.-
dc.date.accessioned2022-12-21T12:00:53Z-
dc.date.available2022-12-21T12:00:53Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЯрошевич, Л.А. Реализация деятельностного подхода к оцениванию результатов изучения истории Беларуси старшеклассниками при проведении экзамена / Л.А. Ярошевич // Гісторыя і грамадазнаўства: навукова-метадычны часопіс. – 2014. - № 11. – С. 47-51.ru
dc.identifier.urihttps://rep.polessu.by/handle/123456789/27720-
dc.descriptionThe article discusses the pedagogical feasibility of implementation of the activity-based approach to evaluation of the results of the study of the history of Belarus pupils of XI classes. The author offers practice-oriented assignments tasks for use in the process of training and the required exam.ru
dc.description.abstractВ статье рассматривается педагогическая целесообразность реали­зации деятельностного подхода к оцениванию результатов изучения истории Бе­ларуси учащимися XI классов. Автором предлагаются практико-ориентированные задания для использования в процессе подготовки и проведения экзамена.ru
dc.language.isoruru
dc.rightsоткрытый доступru
dc.subjectдеятельностный подходru
dc.subjectоценивание результатов изучения исто­рии Беларусиru
dc.subjectобязательный экзаменru
dc.subjectпрактико-ориентированные заданияru
dc.subjectactivity-based approachru
dc.subjectevaluating the results of the study of the history of Belarusru
dc.subjecta mandatory examru
dc.subjectpractice-oriented assignmentsru
dc.titleРеализация деятельностного подхода к оцениванию результатов изучения истории Беларуси старшеклассниками при проведении экзаменаru
dc.typeArticleru
Appears in Collections:Публикации сотрудников / Publications of the teaching stuff of Polessky State University

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Realizatsiia.pdf3.06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.