Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/27728
Title: Реализация деятельностного подхода в оценивании учебных достижений по истории
Authors: Ярошевич, Л.А.
Keywords: история
деятельностный подход
Issue Date: 2014
Publisher: Минск : РИВШ
Citation: Ярошевич, Л.А. Реализация деятельностного подхода в оценивании учебных достижений по истории / Л.А. Ярошевич // Научные труды Республиканского института высшей школы. Исторические и психолого-педагогические науки : сборник научных статей: в 2 ч. / Республиканский ин-т высшей школы ; под ред. В.Ф. Беркова. - Минск : РИВШ, 2014. – Вып. 14, ч. 2. - С. 440-445.
Abstract: This article discusses the components of scientific and methodical ensuring necessary for realization of the activity approach in an assessment of educational achievements of being trained at studying by them of history. Didactic features of the realization of the activity approach due to the specific history and aim at identifying and measuring the levels of a learning historical knowledge. To measure the quality of education offered such a parameter as the quality of educational knowledge.
Appears in Collections:Публикации сотрудников / Publications of the teaching stuff of Polessky State University

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Realizatsiia.pdf873.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.