Please use this identifier to cite or link to this item:
https://rep.polessu.by/handle/123456789/29914
Title: | Феноменологические черты цифровизации образования как одного из детерминантов инновационного развития экономики знаний |
Other Titles: | Phenomenological features of digitalization of education as one of the determinants of innovative development of the knowledge economy |
Authors: | Лозицкий, В.Л. Lozitsky, V.L. |
Keywords: | цифровизация общества экономика знаний информационно-коммуникационное пространство система образования цифровая трансформация образования технологизация образовательной деятельности digitalization of society knowledge economics information and communication space education system digital transformation of education technologization of educational activities |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Брест : БрГТУ |
Citation: | Лозицкий, В.Л. Феноменологические черты цифровизации образования как одного из детерминантов инновационного развития экономики знаний / В.Л. Лозицкий // Инновации: от теории к практике : сборник научных статей IX Международной научно-практической конференции, Брест, 19-20 октября 2023 г.: в 2 ч. / Учреждение образования «Брестский государственный технический университет»; редкол.: Г.Б. Медведева [и др.]. - Брест : БрГТУ, 2023. - Ч. 2. - С. 41-43. |
Abstract: | Рассмотрены характеристики цифровой трансформации образования как значимого фактора, определяющего вектор качественного развития общества в условиях процессов становления и развития экономики знаний. |
Description: | The characteristics of the digital transformation of education as a significant factor determining the vector of qualitative development of society in the context of the processes of formation and development of the knowledge economy are considered. |
Appears in Collections: | Публикации сотрудников / Publications of the teaching stuff of Polessky State University |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Fenomenologicheskie_cherty.pdf | 798.69 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.