Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/30022
Title: Работа над имиджем белорусского агроэкотуризма
Other Titles: Work on image of the Belarusian Agroecotourism
Authors: Макарова, Л.С.
Makarova, L.S.
Keywords: имидж
туристский рынок
система маркетинга
агроусадьбы
эффективность рекламы
тематические сайты
поисково-справочные системы
Интернет-порталы
image
tourist market
system of marketing
agroestate
advertizing efficiency
thematic sites
search and help systems
Internet portals
Issue Date: 2017
Citation: Макарова, Л.С. Работа над имиджем белорусского агроэкотуризма / Л.С. Макарова // Современная наука: актуальные проблемы и пути их решения: научный журнал. – 2017. – № 1 (32). – С. 50-51.
Abstract: В Республике Беларусь слабо развита система маркетинга национального туристического продукта и его продвижение на мировом рынке, низок туристический рейтинг. Несмотря на это агроэкотуризм является перспективной отраслью, что свидетельствует увеличивающиеся количество агроусадеб и количество посещений их туристами. Белорусским агроусадьбам необходимо провести сертификацию своего туристского продукта.
Description: In Republic of Belarus the system of marketing of a national tourist product and its advance in the world market is poorly developed, the tourist rating is low. Despite it the agroecotourism is perspective branch that testifies the increasing number of agroestates and number of visits by their tourists. The Belarusian agroestates need to carry out certification of the tourist product.
Appears in Collections:Публикации сотрудников / Publications of the teaching stuff of Polessky State University

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rabota.pdf302.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.