Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/31024
Title: Факторный анализ управления себестоимостью продукции
Other Titles: Factorial analysis of management of product cost
Authors: Гончар, В.И.
Бухтик, М.И.
Gonchar, V.I.
Bukhtik, M.I.
Keywords: себестоимость
управление себестоимостью продукции
затраты
факторный анализ
prime cost
management of product cost
expenses
factorial analysis
Issue Date: 2018
Publisher: Санкт-Петербург : Стратегия будущего
Citation: Гончар, В.И. Факторный анализ управления себестоимостью продукции / В.И. Гончар, М.И. Бухтик // Высокие интеллектуальные технологии в науке и образовании : материалы V Международной научно-практической конференции, 14 ноября 2018 / Информационный издательский учебно-научный центр «Стратегия будущего» [и др.]. - Санкт-Петербург : Стратегия будущего, 2018. - С. 89-91.
Abstract: Проведен факторный анализ общей себестоимости продукции при различных условиях. Выявлены основные направления управления себестоимостью продукции в современных условиях.
Description: The factorial analysis of the general product cost is carried out under various conditions. The main directions of management of product cost in modern conditions are revealed.
Appears in Collections:Публикации сотрудников / Publications of the teaching stuff of Polessky State University

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Faktornyi_analiz.pdf884.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.