Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/31441
Title: Socio-civic and moralfunctional literacy of students in the information society
Other Titles: Социально-гражданская и нравственная функциональная грамотность обучающихся в информационном обществе
Authors: Voronyuk, D.S.
Воронюк, Д.С.
Keywords: functional literacy
human spirituality
skill as a teacher
information society
quality of education
функциональная грамотность
духовность человека
мастерство педагога
информационное общество
качество образования
Issue Date: 2024
Publisher: Пинск : Полесский государственный университет
Citation: Voronyuk, D.S. Socio-civic and moralfunctional literacy of students in the information society / D.S. Voronyuk // Веснік Палескага дзяржаўнага універсітэта. Серыя грамадскіх і гуманітарных навук. - 2024. - № 1. - С. 28-33.
Abstract: The article presents topical issues related to the formation of socio-civil and moral functional literacy of students in the information society. The author pays special attention to human spirituality and improving the quality of education based on the state ideology and traditional values of the Belarusian people.
Description: В статье представлены актуальные вопросы, связанные с формированием у обучающихся социально-гражданской и нравственной функциональной грамотности в информационном обществе. Особое внимание автор уделяет духовности человека и повышению качества образования на основе государственной идеологии и традиционных ценностей белорусского народа.
Appears in Collections:№ 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Socio-civic.pdf310.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.