Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/31479
Title: The function of related products as instruments of a successful marketing strategy
Authors: Гвоздев, А.О.
Keywords: экономика
маркетинг
рынок
Issue Date: 2024
Publisher: Пинск : Полесский государственный университет
Citation: Гвоздев, А.О. The function of related products as instruments of a successful marketing strategy / А.О. Гвоздев // Научный потенциал молодежи – будущему Беларуси: материалы XVIII международной молодежной научно-практической конференции, Пинск, 19 апреля 2024 г.: в 2 ч. / Министерство образования Республики Беларусь [и др.]; редкол.: В. И. Дунай [и др.]. – Пинск: ПолесГУ, 2024. – Ч. 1. – С. 574-576.
Appears in Collections:Ч. 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_function_of_related.pdf203.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.