Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/31503
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТрухон, М.М.-
dc.date.accessioned2024-06-12T09:34:18Z-
dc.date.available2024-06-12T09:34:18Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationТрухон, М.М. Marketing's involvement in shaping consumer demand / М.М. Трухон // Научный потенциал молодежи – будущему Беларуси: материалы XVIII международной молодежной научно-практической конференции, Пинск, 19 апреля 2024 г.: в 2 ч. / Министерство образования Республики Беларусь [и др.]; редкол.: В. И. Дунай [и др.]. – Пинск: ПолесГУ, 2024. – Ч. 1. – С. 595-596.ru
dc.identifier.urihttps://rep.polessu.by/handle/123456789/31503-
dc.language.isoenru
dc.publisherПинск : Полесский государственный университетru
dc.rightsоткрытый доступ-
dc.subjectмаркетингru
dc.subjectпотребительский спросru
dc.titleMarketing's involvement in shaping consumer demandru
dc.typeArticleru
Appears in Collections:Ч. 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketings_involvement.pdf231.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.