Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/9825
Title: GAP-модель как средство влияния клиентоориентированного подхода на конкурентоспособность предприятия
Other Titles: GAP-Model as a Means of Influencing Customer-Oriented Approach Competitiveness of Enterprises
Authors: Жолох, Т.Г.
Васильченко, А.О.
Zholoh, T.G.
Vasilchenko, A.O.
Keywords: Туризм
Туристическая фирма
Issue Date: 2015
Publisher: Пинск : Полесский государственный университет
Citation: Жолох, Т. Г. GAP-модель как средство влияния клиентоориентированного подхода на конкурентоспособность предприятия / Т. Г. Жолох, А. О. Васильченко // Туризм и гостеприимство: научно-практический журнал. - 2015. - № 2. - С. 3-7
Abstract: В статье приведены результаты исследования деятельности туристической фирмы на предмет реализации клиентоориентированного подхода с использованием методики оценки удовлетворенности потребителей SERVQUAL, а также дана оценка влияния средств клиентоориентированного подхода на конкурентоспособность фирмы путем построения GAP-модели.
The article reveals the results of the research of the activities of a travel company for the implementation of the client-oriented approach by using the SERVQUAL methodology for assessing customer satisfaction, as well as the estimation of the influence of the client-oriented approach on the competitiveness of firms by GAP-modelling has been given.
Appears in Collections:№ 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1.pdf419.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.