Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/23346
Title: Маркетинговые исследования как элемент маркетинговой информационной системы предприятия
Other Titles: Marketing research as an element of the marketing information system of the enterprise
Authors: Вертай, С.П.
Куликовская, Е.В.
Трухоновец, Е.Н.
Vertai, S.P.
Kulikovskaya, E.V.
Trushonovec, E.N.
Keywords: маркетинг
маркетинговая деятельность
маркетинговые исследования
маркетинговая информационная система
эффективность
marketing
marketing activities
marketing research
marketing information system
efficiency
Issue Date: 2013
Publisher: Ніжин : Видавець ПП Лисенко М.М.
Citation: Вертай, С.П. Маркетинговые исследования как элемент маркетинговой информационной системы предприятия / С.П. Вертай, Е.В. Куликовская, Е.Н. Трухоновец // Роль інститутів освіти та науки у формуванні інноваційної культури суспільства: збірник наукових праць по матеріалам міжнародної науково-практичної конференції професорсько-викладацького складу, науковців, аспірантів і студентів / наук. ред. В.С. Лукач. - Нежин : ПП Лисенко М.М., 2013. - С. 151-155.
Abstract: В статье обсуждаются результаты исследования уровня организации маркетинговой деятельности предприятий Полесского региона. Ключевым моментом является организация маркетинговой информационной системы и роль маркетинговых исследований в ее функционировании.
Description: The article discusses the results of the research of the level of organization of marketing activity of the enterprises of the Polesie region. The key point is the organization of the marketing information system and the role of marketing research in its functioning.
Appears in Collections:Публикации сотрудников / Publications of the teaching stuff of Polessky State University

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketingovye_issledovaniya.pdf1.12 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.