Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/23494
Title: Нечёткая оценка качества банковских услуг
Other Titles: Fuzzy evaluation of quality of banking services
Authors: Володько, Л.П.
Базака, П.Н.
Дегтярева, И.И.
Девиз, Н.В.
Volodko, L.P.
Bazaka, L.N.
Degtyareva, I.I.
Deviz, N.V.
Keywords: банковские услуги
качество банковских услуг
критерий качества
показатель качества
оценка качества
метод
ранг
методика
треугольная функция принадлежности
альфа-срез
banking services
the quality of banking services
quality criteria
quality indicators
quality assessment method
the rank
the methodology
the triangular membership function
the alpha-cut
Issue Date: 2013
Publisher: Ставрополь : Ставролит
Citation: Нечёткая оценка качества банковских услуг / Л.П. Володько, П.Н. Базака, И.И. Дегтярева, Н.В. Дэвиз // Модернизация экономики и управления: I Междунар. науч.-практ. конф., Ставрополь, 27 марта 2013 года: сборник научных статей / под общ. ред. В.И. Бережного; Северо-Кавказский федеральный университет. – Ставрополь : Ставролит, 2013. – Часть I. – C. 61-65.
Abstract: В статье предложена система критериев и показателей качества, а также методика оценки качества банковских услуг, использующая аппарат теории нечетких множеств. Наряду с этим рассмотрено практическое применение этой методики и даны рекомендации по ее использованию.
Description: The paper proposes a set of criteria and indicators of quality and the method of assessing the quality of banking services using the apparatus of the theory of fuzzy sets. At the same time considered the practical application of this technique and recommendations for its use.
Appears in Collections:Публикации сотрудников / Publications of the teaching stuff of Polessky State University

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nechetkaia_otsenka.pdf4.52 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.