Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/26223
Title: Формирование модели продуктовой стратегии предприятия
Authors: Володько, О.В.
Keywords: продуктовая стратегия
Issue Date: 1999
Publisher: Минск : БГЭУ
Citation: Володько, О.В. Формирование модели продуктовой стратегии предприятия / О.В Володько // Проблемы стабилизации и экономического роста в Республике Беларусь : тезисы докладов Международной научно-практической конференции, Минск, 27 октября 1999 г. / [редкол.: Н. Е. Заяц (отв. ред.) и др.]. – Минск : БГЭУ, 1999. – С. 74-77.
Appears in Collections:Публикации сотрудников / Publications of the teaching stuff of Polessky State University

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Formirovanie.pdf468.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.