Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.polessu.by/handle/123456789/27720
Title: Реализация деятельностного подхода к оцениванию результатов изучения истории Беларуси старшеклассниками при проведении экзамена
Authors: Ярошевич, Л.А.
Keywords: деятельностный подход
оценивание результатов изучения исто­рии Беларуси
обязательный экзамен
практико-ориентированные задания
activity-based approach
evaluating the results of the study of the history of Belarus
a mandatory exam
practice-oriented assignments
Issue Date: 2014
Citation: Ярошевич, Л.А. Реализация деятельностного подхода к оцениванию результатов изучения истории Беларуси старшеклассниками при проведении экзамена / Л.А. Ярошевич // Гісторыя і грамадазнаўства: навукова-метадычны часопіс. – 2014. - № 11. – С. 47-51.
Abstract: В статье рассматривается педагогическая целесообразность реали­зации деятельностного подхода к оцениванию результатов изучения истории Бе­ларуси учащимися XI классов. Автором предлагаются практико-ориентированные задания для использования в процессе подготовки и проведения экзамена.
Description: The article discusses the pedagogical feasibility of implementation of the activity-based approach to evaluation of the results of the study of the history of Belarus pupils of XI classes. The author offers practice-oriented assignments tasks for use in the process of training and the required exam.
Appears in Collections:Публикации сотрудников / Publications of the teaching stuff of Polessky State University

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Realizatsiia.pdf3.06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.