Please use this identifier to cite or link to this item:
https://rep.polessu.by/handle/123456789/27720
Title: | Реализация деятельностного подхода к оцениванию результатов изучения истории Беларуси старшеклассниками при проведении экзамена |
Authors: | Ярошевич, Л.А. |
Keywords: | деятельностный подход оценивание результатов изучения истории Беларуси обязательный экзамен практико-ориентированные задания activity-based approach evaluating the results of the study of the history of Belarus a mandatory exam practice-oriented assignments |
Issue Date: | 2014 |
Citation: | Ярошевич, Л.А. Реализация деятельностного подхода к оцениванию результатов изучения истории Беларуси старшеклассниками при проведении экзамена / Л.А. Ярошевич // Гісторыя і грамадазнаўства: навукова-метадычны часопіс. – 2014. - № 11. – С. 47-51. |
Abstract: | В статье рассматривается педагогическая целесообразность реализации деятельностного подхода к оцениванию результатов изучения истории Беларуси учащимися XI классов. Автором предлагаются практико-ориентированные задания для использования в процессе подготовки и проведения экзамена. |
Description: | The article discusses the pedagogical feasibility of implementation of the activity-based approach to evaluation of the results of the study of the history of Belarus pupils of XI classes. The author offers practice-oriented assignments tasks for use in the process of training and the required exam. |
Appears in Collections: | Публикации сотрудников / Publications of the teaching stuff of Polessky State University |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Realizatsiia.pdf | 3.06 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.