Please use this identifier to cite or link to this item:
https://rep.polessu.by/handle/123456789/27912
Title: | Модель оценивания результатов обучения учащихся по истории Беларуси на второй ступени общего среднего образования |
Authors: | Ярошевич, Л. |
Keywords: | история итоговая аттестация модель оценивания результатов обучения системно-деятельностный подход критерии качества знаний |
Issue Date: | 2010 |
Citation: | Ярошевич, Л. Модель оценивания результатов обучения учащихся по истории Беларуси на второй ступени общего среднего образования / Л. Ярошевич // Гісторыя: праблемы выкладання : навукова-метадычны часопіс. – 2010. – № 4. – С. 56-61. – Серыя "У дапамогу педагогу". |
Abstract: | Article is devoted methodical maintenance of realisation is system-activity the approach in the course of estimation of results of training of pupils on stories. On the basis of research developed in the pedagogical theory and practice of positions, and also generalisations of personal pedagogical experience and results of the spent pedagogical experiment by the author the model of realisation of total certification on a history example is offered as komponent-functional. |
Appears in Collections: | Публикации сотрудников / Publications of the teaching stuff of Polessky State University |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Model'_otsenivaniia.pdf | 3.1 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.